Politica de returnare
Returnare
Poți returna în termen maxim de 14 zile de la data primirii comenzii.
Ține cont că numai produsele care nu prezintă semne de utilizare pot fi returnate.
Procedură
1. Pregătiți corespunzător produsul pe care doriți să îl returnați, punându-l în cutia lui originală în care a venit, alături de toate accesoriile primite la acesta, dacă este cazul.
2. Completați formularul de retur (click AICI pentru a îl descărca)
3. Trimiteți formularul de retur completat la adresa de email contact@totalshoesland.ro
4. În cel mai scurt timp posibil, unul dintre colegii noștri din departamentul de Retur va procesa email-ul trimis de dumneavoastră și va chema un curier care să vă ridice comanda de la adresa dumneavoastră. Este recomandat, dacă aveți posibilitatea, să adăugați în colet și formularul de retur completat de dumneavoastră și printat.
5. După ce coletul ajunge la departamentul de retur și returul este acceptat, în decurs de 3-5 zile lucrătoare se returnează banii. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează maximum 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier.
Important
1. În cazul unui retur, dumneavoastră veți suporta prețul transportului până la sediul nostru. Practic, valoarea care vă va fi returnată va fi cea a produsului pentru care doriți să faceți returul MINUS taxa de retur în valoare de 25 lei. Spre exemplu, dacă perechea pentru care doriți să faceți returul a costat 299 lei, în momentul în care vă vor fi rambursați banii, vi se vor opri 25 lei, contravaloarea taxei de transport, deci veți primi în contul precizat de dvs 274 lei.
2. Dacă returnați mai multe produse, puteți pregăti un singur colet.
3. Nu primim colete trimise cu ramburs.
4. Returnarea banilor se va face prin transfer bancar în contul pe care l-ați menționat dumneavoastră în formularul de retur.
5. În cazul în care doriți să ne trimiteți returul cu o firmă de curierat aleasă de către dumneavoastră, vă rugăm să precizați acest aspect în formularul de retur.
6. Formularul de retur se poate descărca de la punctul 2 din cadrul secțiunii Procedură și poate fi completat fie de mână, fie la calculator, folosind un program ca Microsoft Word.
7. Incercam sa va oferim o gama foarte variata de modele la preturi cat mai accesibile, aspect care nu ne permite sa oferim transport si retur gratuit. Deoarece costul expeditiilor reprezinta un serviciu contra-cost oferit de firma de curierat, preferam sa oferim un pret cat mai mic pentru produs, care sa nu aiba inclus in el taxele de transport si de retur. Astfel dorim sa eficientizam la maximum modul de lucru, iar dvs., in calitate de client, sa fiti hotarat si sigur in legatura cu marimea aleasa in momentul in care plasati comanda, astfel incat sa nu fie ulterior nevoie de returnare sau de o trimitere a unei altei marimi. Desigur, in cazul in care perechea este nepurtata, nedeteriorata, in cutia originala, si prezinta toate accesoriile cu care aceasta a venit, o puteti returna, urmand ca dvs. sa suportati taxa de retur in valoare de 25 de lei. Sfatul nostru este sa va masurati talpa piciorului, iar apoi sa verificati Ghidul de marimi de la producatorul acelui model (ex. Skechers, Rieker etc.), insa chiar si asa pot aparea diferente de la un model la altul sau de la o persoana la alta. Un mod eficient de a fi sigur ca marimea pe care o comandati online de la noi vi se va potrivi este sa o probati inainte fizic, in magazin.